Joo, viikonloppu starttas ja elämäst katos se pieniki sisältö. Oon kuluttanu eilisen illan ja tän päivän vaan koneel pelaten jotain fantasiapelii ja selannu tumblria. Ulos en oo ees uskaltanu läksii, toi maas oleva loskapaska näyttää viel enemmän masentuneelta ku minä. Mulla olis parit viimiset kokeet ens viikolla, mutta ei olis mitään intoa lukee niihin... Tosin mulla on nykyään aika harvoin intoo mihinkään.Ootan vaan joululomaa ettei tartte stressata koulust, tosin tiedän et sitku nään mun torkkarin paskat numerot masennun niin maan perkeleest ettei mitää järkee. Äiti onneks lähti pois täks yöks ja ens viikol se lähtee kaheks viikkoo Thaimaasee ni saa sit olla rauhas koto ilma et kukaa ei oo valittamas miten kamala ihminen olen. Alkuviikost pitäis kans sit vihdoin tulla kaks mun tilaamaa simsii et sit vaan istun koneella ja pelaan sitä ku mikäki nörtti. Ja samalla lihon sen 50 kiloo taas vaihteeksi. 

Mun pitäis täsä päivän aikan viel tanssii, tehä lihaskuntoo et näit läskei sais ees johonki siirrettyy ja kai sit pitäis jotenki ittensä pakottaa lukee niihin kokeisii. Luultavasti tosin en saa ees keskityttyy koska mun pääs liikkuu miljoona asiaa täl hetkel.